Deletedmom00710 İkili tarama testi yaptırdım anlayan var mı ve cinsiyet belli olur mu bu testten acaba bilenler yazabilir mi
ikicocuklubiranne Deletedmom00710 ultrason görüntüsünden anca yorum yapılabilir kan değerleri cinsiyet konusunda bir anlam ifade etmiyor 😊
Hem25 Deletedmom00710 senin icin devletteki kagıtlara googledan bakayım dedim gördüklerimdede cut off yazıyor ama seninkinde nasıl yazmıyor anlamadım canım normalde ona göre deger yüksek mi düsük mü baktıkları icin bilemedim sen mi göremedin orda yok mu yardımcı olamadım 😔
Deletedmom00710 Hem25 CRL: 55 MM 12 hafta ile uyumludur. FKH: + FA: + ASV : NORMAL NT : 1,3 MM’dir ..
Hem25 Deletedmom00710 bunlar dısında esik deger , veya sınır deger yazan birseylerinde olması gerek ama ense kalınlıgı iyi pozitif veya negatif yazan bisilerin olması lazım :)
Deletedmom00710 Hem25 anladım canım ama bunlar yazıyordu sadece devlette olduğu için olabilir mi doktor da iyi dedi ama kan sonucuna da bakalım dedi 10 gün sonra çıkacak sonuç bakalım hayırlısı merak ettim açıkçası sanada çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Hem25 Deletedmom00710 bende ikisine birden baktılar sende ayrı ayrı bakıyor muhtemelen ondan bak uygulamanın daha fazla kısmından saglık testlerine bak ikinciye test alıp baska bir degere baktıklarını görürsün bu elindeki guzel cıkmıs zaten digeride guzel cıkar korkma sen 🙏🏻
Hem25 Rica ederim bisi yapamadım ama bisi cıkmaz korkma genelde down sendromluların ense kalınlıgı 2 nin üstündedir (Nt )olan yani doktorda normal dediyse bisi olmaz Allahn izniyle :)
Hem25 miniknokta aç tok farketmiyor ama doktorun kan felan alıcam ac gel demediyse ac gitmene gerek yok ikili icin
Hem25 Deletedmom00710 ben hemşireyim ben o kadar cok isin icindeyim ama hic öle takmadım rabbim ne nasip ederse o dedim sonucta benim canım öle de bölede takarsan cocuga stres ne gerek bisi yokken onuda germe bosuna 😁