Deletedmom133 Kızlar sütünüz az veya gelmiyorsa milkplus çemenli takviye içecekleri var eczanede içindekilerin çok faydası var tavsiye ederim
Mom72626 Deletedmom133 şimdi ineternette yorumları okuduk canım Baya etkili. Acaba Doğum olmadan içmeye başlasak nasıl olur 🤔
Sad3c3m Deletedmom133 bana kayınvalidem anason çayı getirmiş çok iyi diye daha doğum yapmadım ama deneyeceğim kullanıp memnun olan vardır belki forumda 🤔
Melihatuna Mom72626 son 1 ay kala başlana bilir diye biliyorum yine de bir doktoruna danış canım birde ben karadut şerbetini öneririm
Deletedmom133 Mom72626 hic gerek yok hemen etki ediyor zaten çok şükür hastanede yoktu eve geldim eşim almış içiyorum 😇 doktorumuz aldırmış eşimi tanıyor o önermiş Allah razı olsun sevinmiş süt geldi diye
melolevo Hıımm deneriz canım .. içeriğinde katkı maddesi var mı acaba? Bakmak lazım 😊 teşekkürler önerin için
Sebogelin melolevo bu tarz şeyler qcayip şekerli oluyor dikamt etmek lazım. Bol su ve yeşillik çok güzel süt yapıyor
Deletedmom133 melolevo katkı maddesi olarak birşey yazmıyor içeriğinde elma suyu ve üzüm suylu olan var onun harici anoson çemen tohumu papatya isirgan hepsi ayrı ayrı tatlı değil tadı üzümlü olan kuru elmalı olanda biraz daha sulu bir tatt bırakıyor ağızda
Deletedmom133 Prensesgeliyor içindekiler kısmını araştırdım doğumdan sonra emzirme döneminde oluşan dertlere birbir nerdeyse gaz attırıcı falan da var içinde
melolevo Sebogelin aynen bende doğal yollardan arttırma düşüncesindeyim. Bol su ılık duş en çok faydalı olan şey. bol yeşillik yersek sütümüz artar. İneklere bakın bol yeşillik yiyorlar 🤣🤣🤣 onları örnek almak lazım . 😆😆
Deletedmom133 Sebogelin hiç tatlı değil tadı acı gibi hatta isirgan çemen tohumu mayıs çiçeği hepsinin ayrı güzelliği var 🙃
GulsahMulayim melolevo hahaha 😂 onun bir esprisi vardı o geldi aklıma. Yeşillik yiyerek zayıflansaydı inekler tığ gibi olurdu diye. Aynı onun gibi örnek olmuş 😂
bebegineasikanne Enn en etkili süt yapıcı humana still tee hala daha kullanıyorum fakat kullanmaya basladiktan ertesi gün işe nasıl yaradığını fark ettim içerisinde herhangi kötü bir madde de yok gayet sağlıklı bir ürün. mutlaka deneyin