Herkese merhaba bende buradaki serüvenimi çok şükür tamamladım ve paylaşmak istedim. 37+5 olduğumda muyanem vardı muyaneye gitmeden 2-3 gün önce özellikle geceleri karnım çok fazla ve uzun süreli serleştmeye başlamıştı. Muayene günü sabah 9da hastaneye gittik çatı muayenesi oldum ilk olarak korkulduğu gibi bir şey değil kendinizi kasmazsanız hemen bitiyor. Doktorum açıklığın 4-5 cm doğum başlamış bebek bugün doğar dedi 😳 beklemediğim için çok şaşırdım yalnız kafa çapı büyük çatıda sıkışabilir dedi sezeryan önerdi riske atmak istemediğim için kabul ettim. Aslında ticari amaçlı bir yönlendirme olduğunu da biliyordum. 4-5 cm açılma sıfır sancı çok iyi ama sezeryana tamam dedik ve sonrasında hemen yatışım hazırlıklarım yapıldı. Heyecan stres olmadı dersem yalan olur. Ameliyathaneye inmek için götürüldüğümde ağlamamak için zor tuttum tam içeri girmeden eşim yanağımdan öptü kapıdan girer girmez ağlamaya başladım. Ekip o kadar iyiydiki sakinleştirdiler beni.. Sedyeye omzumu dışarı çıkararak oturdum iğne yapılırken bütün aşamaları tek tek anlatarak yaptıkları için rahattım ama birazcıcık can yakıyor. Sonrasında ayaklarda bi sıcaklık hissi oluştu ve anastezist mide bulantısı baygınlık hissi fenalaşma yaşayacağımı ama geçeceğini söyledi öylede oldu sadece mide bulantım geçmedi ve uyuşamamaktan korktum. Sondayı takarken hissedip hissetmediğimi sordular hissetmedim arkadından parmaklarımda tamamen uyuşuk hale geldi. Ben sürekli midem bulanıyor dedim galiba stresten, sakinleştirici yapıldı doktorumu gördüğümde birazdan kızına kavuşacaksın dedi çıkardılar bebeğimi ama ağlamasını duymadım o yüzden sürekli niye ağlamadı diye sordum sonra sesini duydum 🙏🏼 giydirip yanağıma koydular kokladım öptüm sonra nereye götürüyorsunuz diye sormuşum ama onu hatırlamıyorum. Bebek çıkarken hiçbir şey hissetmedim dokunmaları vs sadece sarıldım en son temizleme kısmındada çok sarsıldım sağa sola o kadar onun dışında hiç his olmadı. Odaya çıkınca ne kadar süre sonra hatırlamıyorum ama emzirmem için kızımı verdiler memeyi tutturamadık bir türlü o yüzden ilk gün mama verdik. İlk ayağa kalkış zordu biraz canınız yanıyor ama yürüdükçe açıldım. Sonuç olarak her şey çok şükür güzel oldu. Tavsiyelerim ise; kayısı suyu hazırlamıştım bol bol içtim hatta kutu meyve suyundanda içtim gaz için çok etkili hiç sancı çekmedim. Depend almıştım ama ilk başta hasta bezi çok rahat geldi sonrasında doktorum depend terleme yapacağı için kullanmamaı istedi normal ped kullandım zaten çok kanamamda olmadı yeterli geldi. Kıyafet ben 1 takım 10lu 2 takım 5li götürdüm hepsini kullandım yeterli geldi. Biberon emzik götürmüştüm emzik kullanmadım hala kullanmıyorum biberonu mama yapmak için kullandım çay kaşığı yanımda yoktu enjektör kullandık ama zor oldu o yüzden çay kaşığı tavsiye ederim.Aklıma__ gelenler bunlar umarım herkes en rahat doğumla meleklerine kavuşur.🙏🏼