Emine_8 Kızlar dogumdan sonra korse kullanımı hakkında bilgi almak istiyorum sezeryan sonrası falan hemen kullanabildiniz mi kullandıysanız hangi marka korse önerirsiniz
Hll Emine_8 yamuna latex korse öneririm canım. İlk dogumumda bez sarmstm ama bunda korse alacagm. Dikisler 10 güne toparliyor o 10 icinde bez sar sonra korse kullan. Ama normal dogumsa ilk andan itibaren kullanabiliyorsun😊saglicakla al kucagna insallah🥰
ElmasSs Emine_8 Ben ayaklanır ayaklanmaz korse kullandım halada kullanıyorum 9 gün oldu doğum yapalı hem daha rahat hareket ediyorsun hemse göbeğini topluyor benimkinin markası yok yandan sarmalı