Snok bana da verirken hatta ‘bunu da biraz gevşemen ve rahat uyuman için veriyorum.Kendi durumuna göre bazen yarım bazen tam ölçek alabilirsin’ diye öyle basit bir şey gibi söyledi.Bir nevi kafana göre takıl dedi yani.😅 Yarım ölçek yetiyor bana gerçi,rahat uyuyorum.Prospektüste hamile ya da emziriyorsanız kullanmayınız yazıyor ama ilaçların hepsinde öyle genelde.Burada da vardı kullananlar bakalım.