Ozican benim bebeğimin ikili testi riskli çıkmıştı oyüzden ona gittim ama bebeğimin bazı organları tam gelişmediği için net göremedi herşeyini 3 hafta sonra bidaha gel dedi tam olarak herşeyini görürüz dedi Allaha şükür hiç bişey çıkmadı tabi ikinci gittiğimde de ücret ödedim