Kızlar dün gece sancı ile hastaheneye gittim muayene oldum 2 cm açıklığım vardı sancılarım düzenli olmadığı için doktor eve gönderdi sizce doğum ne zaman gerçekleşir açılmayı nasıl artırabilirim sancım var bugün hem ishal oldum hem çok kuauyorum doğum belirtisi mi bunlar