Dnznrgz Yavru00 ilk kan tahlilimde 3.96 cikti 3 hafta sonra 1.85 düştü son randevumda 2.50 olmustu dozu arttirdi suan 12 haftalik hamileyim
Foto03 Yavru00 8 haftalıkken 5,88 çıktı şimdi 14+4 olduk ilaca 1.5 hafta önce başladım bakalım inşallah düşer L-Thyrox Hexal 50 mg kullanıyorum
1ogrencianne Yavru00 hamileliğimin 6-7 haftaları arasında çıktı tiroid 5.1’di. Şu an 28 haftalığız 0.8’e düştü ilaç kullanıyorum
Dnznrgz Yavru00 levotiron 50 mcg kullandim 6 hafta gecen salidan beri 5 gün 50 iki gün 75 al dedi bakalim sonraki tahlilde ne çıkacak
Gzrilknur Yavru00 Tsh 0.04 😒😔 bir türlü düzelmiyor. Gebe değilken idare ediyordum ama şimdi gebelik var. Tedirginim 🥺
Defne23 Yavru00 canım benim troitler hiç çalışmıyor. 17 ydi değerim. Şimdi 125 mg levotron kullanıyorum her gün aç karnına. Şimdi düzgün.
Meltemia İlk haftalarda 3lerdeydi doktorum yüksek değil deyip ilaç vermedi.dün sağlık ocağında yaptırdım 5e yükselmiş bugün göstericem sonucu
Dnznrgz Meltemia endokrinoloji doktoru bana saglik ocağında genelde normalden yüksek çıkıyor demisti yada referans aralıkları farkli olabiliyormus
Gzrilknur Asli1716 10 yıldır kullanıyorum. İlaç ömürlük oluyor malesef. İlk 150 içtim sonra 125 indirdiler. Dünden beri de 100 kullanıyorum. Pazartesi endokrine yönlendirdiler