Kızlar selam.24 haftalık hamileyim.Allah olmayanlara kısmet etsin.1 kere düşük yaptım.Kızlar bana ultrasonda bebeğimin oksijen yetmezliği varmış.Lakin tedavi olarak temiz havada gezmeliymişim.Ama bi sorun varki çok gezemiyorum ayaklarım şişti belim ağrıyo😫ha birde ultrason kız dedi ama tanıdıklar erkek karnına benzediyni diyolar.Başına gelen var mı?