Merhaba benim ilk gebeliğim 4+2 deyim. Dün çok sancılandım kanamam oldu sanırım yerleşme kanamasıymış tahlil yaptırdık beta hcg 53,6 çıktı üç gün sonra yine yaptır dedi doktor. Salı günü tekrar yaptıracağım. Akşam olunca otuz saniye de bir kasığıma kramp giriyor normal diyorlar sizce de normal mi benim gibi olan var mı