MGK Hanımlar benim son adetim 8 ocak varmı aranızda son adeti ocak olanlar gebeliğini öğrenenler durumlar nasıl ?
Seymagokkaya MGK merhaba benim son adet tarihim 19 ocak dün kanamam oldu test yaptırdık beta hcg 53,6 çıktı üç gün sonra tekrar test yaptır pozitif sonuç ama yükselmesi gerek dedi salı günü tekrar gideceğim sizinki için gittiniz mi doktora
iremuhammedd MGK merhaba benim son adet günüm 5 ocak 10 gün önce keseyi gördük bu hafta içinde gidip kalp atışlarını duyacağız inşallah 😍🙏🏻
Ayse1608 MGK ben adetim geçmeden öğrendim adetime yakın ağrı oldu normalde olmazdı hafif kahverengi leke de geldi bende şüphelendim test yaptım pozitif çıktı sonrada kan testi 🙂
Bilgecelik Seymagokkaya canım bende gittim ama bende kanama olmadı en az 2 katı artması lazım öyle olursa sağlıklı gebelik oluyor inşallah hamilesindir canım
MGK Seymagokkaya benimde değerim 66 öıktı iki gün aralıklarla baktordım ve iki katına arttı seninde iki günde bi kan vermen gerekiyo canım rabbim yardımcımız olsun
Bilgecelik Canım benimde 12 ocak 5+2 deyim yarın kese görmeye doktora gidicem inşallah görürüm sen gittin mi hiç doktora nasıl bebeğin keseyi gördün mü
Seymagokkaya Bilgecelik çok ağrım oldu o yüzden acile gittim orda yaptırdım canım kadın Doğuma gitmedim henüz erken diye düşünüyorum kalp atışı altıncı haftada belli oluyormuş o yüzden martın ilk günlerinde gitmeyi düşünüyorum
Ayse1608 Bilgecelik tarihimiz aynı bende salı günü gideceğim geçen hafta gittim test yaptıktan sonra çok küçük şuan keseyi göremeyiz dedi doktorum
Seymagokkaya Bilgecelik inşallah canım. Sende peki ağrılar oldu mu kramp giriyor iki gündür hafif de karın bölgemde ağrı var bide ishal oldum
Bilgecelik Seymagokkaya canım ishal ve kabızlık normal benimde kasık ağrım çok oldu tutunma aşamasında olduğu için öyle olur diyorlar ama bi kadın Doğuma git 1 aylık hamilesin şuan da sen doktoruna git ilaç falan da Alman gerekiyor folik asit diye bir ilaç doktora git yani gitmemezlik yapma
Bilgecelik erifeEnsarizbey canım ya çok sevindim inşallah kucağımıza verir allahım bende yarın gidicem inşallah görürüm
Seymagokkaya Bilgecelik kese görünmezse alttan bakıyormuş bazı doktorlar o yüzden korkuyorum gitmek istemiyorum
erifeEnsarizbey Bilgecelik teşekkürler canım amin 🙏🏼 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi
Bilgecelik erifeEnsarizbey bende 4 haftalıklem başladım çok yararı olduğunu düşünüyorum hangi marka kullanıyorsun
Bilgecelik Seymagokkaya aynen şakın zaten alttan muayene olma canım benden sana tavsiye benim eltim altran muayene oldu kese için düşük yaptı sonra o zaman bi eczaneden folik asit al iç çok yararı oluyor doktorun vericek zaten sana bi zararı YÖK vitamin o hamile kalmak isteyenlerde içiyor onu çok yararı var 40 lira bir şey içinde 90 tane var 3 ay içiyorsun sabah tok karnına
Seymagokkaya Bilgecelik emin misin doktor şu an görmedi ya zararı olur mu ki birşey de kullanmak istemiyorum açıkçası. Alttan baktırmak istemediğim için gitmek istemiyorum bak daha önce yaşayan da olmuş
Bilgecelik Seymagokkaya canım internete yaz folik asit nedir diye iyice araştır anlarsın zaten bi zararı Yok doktora da git bence alttan derse istemiyorum dersin olur
iremuhammedd Seymagokkaya ben hamile kalmadan bi ay önceden başladım folik asite femamed diye bi folik asit ilacı içinde Demir çinko ve b12 var tavsiye ederim