Aylininzz 36 +3 haftalık hamileyim sancı oldu nst de gelişim geriliği var sadece alttan muayne etti 1 parmk ucu kdr açıklık var ama suan hala sanci var gitsem iyi olurmu doktora sabah 38 de alırız dedi ama sancilar basladi
Duyguveminigi Aylininzz bnce baska bi acile gidin orda sze yardmci olsnlar icinizde sikinti yapcgniza aklniz rahat olsn
Aylininzz Pregnantmom az az gecior hareket edince ama bu saatede yatakta olunca az önce geldim zaten sanci cikti azda acilma oldu gerilik var bebekte gelişim geriligi git dedi sen ama daha yeni gittim ne yapayimki
Aylininzz Duyguveminigi yarına kadar gecermiki sancilar yeni başladı sora iste alttan bakti az aciklik var ama 3 saattir gecmiior bebek hep top gibi oluor sertleşior
Duyguveminigi Aylininzz tamam bu kasilma zaman tutunca duzenli deilse bile yinede kasilmam var bn yernde olsam gderdm evde olcgima hastnde gozetimde olur kafam raht ederdi
Aylininzz Duyguveminigi öyle tabi ama cokta aciklik yok sadece midem suan çok bulanior sertlesior arada bir bel agrisi oluor yarın sabh gitcem baklm
Aylininzz Duyguveminigi aynen öyle uyuya kalsam bi zaten ben rizedeym hemsire vardı nst cekti alttan bakti o yani dedi sonucta ben doktr deilm faln ulutrson cihazi yoktu zaten olsada o bilmior gecende doktr varken bilmiyordu yani ole anlamıyordu ona güvecek deilm🤣🤣
Matmazell Aylininzz yarın sabah doktoruna git canım bence de sabah bişi kalmadı zaten bel ağrın içinde duşa gir sıcak su iyi geliyor 😊
Matmazell Aylininzz inşallah canım ama sıcak suyu dene gerçektenn hafletiyor akşam benmde belime ağrı girdi sıcak su iyi geldi karnıma da tuttum belime de tuttum biraz gevşetti beni öyle yaparsan belki uyuyabilirsin de