busrakaan Özel hastanelerde Doğum ücreti alınmayacak şeklinde haberler çıkmıştı bi ara . Bilgisi olan var mı bide ben araştırırken sağlık uygulama tebliği diye bişey var ama tam olarak anlayamadım bununla alakalı da bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
Nora busrakaan Öyle bişey olsa bile onlar paralarini farklı bişey altinda yine alırlar bence.. kesin bilgi olmadan umutlanmamak lazım
bebiiimamm busrakaan öyle bi şey olabilir mi :)doğuma özel hastaneye ambulansla gelinince ücretsiz mi diyebi soru okumuştum ama yok almazlar ücretsiz devlet hastaneler çok mu kötü doğum için?
busrakaan Alarasel internete yazarsanız görürsünüz bununla alakalı haberler olmuş bende tam bi bilgiye sahip değilim işte araştırmak lazım herhalde
Alarasel busrakaan biliyrm bn görmüştümde her yazılan olsaydı yani onu diyrm işte sanmıyrm olmaz haberler de varda
Deletedmom0065 Alarasel kız dracula gibi uyku düzenin varmış perdeye ters tutunup mu uyuyorsun 😂😂 masallah 😂😂
Nora Alarasel Seninki yine iyi ben 5 6 gibi uyuyup 9 10 gibi uyanıyorum sonra tekrar uyuma çabasıyla bir iki saat geciyor 1 2 gibi kalkiyorum 😅 İkinci uykuyu uyumayınca akşam yine uykum geliyor
GulsahMulayim melikeyakisikli ayyy çok pahalıymış 😱 ben iki hafta önce kontrolümde sordum 2000₺ dedi bana bu bile pahalı gelmişti. Sizinkine göre bizim fiyat çok çok iyi 😂
Tusubasa 1 hafta önce kuzenim 2500 Tl verdi :) o haberleri hep yapiyorlar ama sonuç yok :) Hem bencede öyle olmasın zaten devlet hastanelerine giremiyoruz boş oda bulamiyoruz en azından özel hastanelerde bu konuda imkan sunuyor bedava olmaması bence ideal..
busrakaan bebiiimamm ben hiç iyi bişey duymadım devlet hastaneleri için maalesef bide ilk olucak korku tavan bende şimdiden😂