Medine55 KIZLAR iki üç gündür çok yordum kendimi erken Doğum tehlikem felan yoktu az önce lavoboya gittiğimde beyazımsı grimsii sümüksü bir akıntım gelmiş baya bi var nişan olabilir mi ? 😟😟😟
Pregnantmom Medine55 nişan kırmızı yada pembe gibi oluyor diye okudum hep ama eger öyleyse benimde geldi🙈🤭
Kubrabzkrt Kızlar 36 +5 günlüğüm 1 cm açılmam var nişan kırmuzı olmuyormu bende tetikteyimde ne kadar zamanda ilerler açılma beyaz akıntım geliyor ama nişan olabilirmi yani
Pregnantmom Kubrabzkrt bende 36+5 1.cm acılma ve nstde sancilarım var heran bekliyorum beyaz akinti acayip artti ama nişan diye dusunmedim hic gerci nisan gelmesi su gelmesi kadar önemli degil o sadece dogum yaklasiyor demekmis su gelmedigi surece sorun yok
Aylininzz Pregnantmom bnde az kahverengi noktanin az buyugu olduya kasılmalar oldu gittim açilma oluir az az
Pregnantmom Aylininzz geceleri nöbet tutuyorum resmen yarın kontrolum var bakalim insallah sorun yoktur o kasildikca strese giriyorum sürekli hareketlerini takip ediyorum
Aylininzz Pregnantmom benim gelisim geriliği var 38 de sonlandiriruz dedi ama ulutrason koymadi gitsen iyi olur dedi gelisim geriliği onemli sonucta bana onu hemsire dedi git diye doktorumda 38 de beklemeyebilr dedi 3 saattir sanci çekiom
Pregnantmom Aylininzz benim haftasina göre ileri sanci cekiyorsan git ben pazar gunu gittim sancim var die en azindan 1 hafta daha beklesin die serum taktilar yatis yapildi takip ettiler