8 ay önce düşük yaptım geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Her ay umutlanıp negatif sonuç alınca çok üzülüyorum. Normalde kaynanamla ayrı oturuyorum. Ama yaz tatili olduğu için yanımıza geldiler. Çok anlayışsızlar. Ben Ovülasyon testi yapıyorum. Eşim asker gün aşırı 24saat nöbete gidiyor. Kadına diyorum ki siz burada olursanız değerlendiremiycem yumutlama günlerimi kayınbabama ayıp olur. Eşim 1 saat izin alıp gelicek ve biz direk odaya geçemeyiz. Yok kızım ne olacak siz işinize bakın diyor. Deliricem gitmek bilmiyorlar istemiyorlar. Bi de torun istiyoruz diyorlar. Kimseyle konuşamadığım için buraya yazmak istedim