Sevilay23 Merhaba 35. Haftadayim bir kaç gündür gobegime Sol tarafıma doğru yamuluyor aynı durumu yaşayan var mı kontrolum salı günü öncesinde aynı durumu yaşayan varsa benimle paylaşırsa normal mi değil mi diye çok sevinirim🤗
Morcivert0401 Sevilay23 normal canım Benimsa genelde sağda toplanıyor göbeğim bebek hareket ediyo çnkü solda toplanıyodur o
asyagibi Sevilay23 31 haftalık hamileyim bende canım sabah beri sağdaydı şimdi sola toplandı gayet normal 😊 hatta doktorum sıkışık durmayı seviyorlar normal demişti
Demirinannesi1 Sevilay23 ayniyiz daha bu sabah yaşadım sol tarafimda inanılmaz toplanmıştı sonra bıraktı kendini😀
Sevilay23 asyagibi ya sevindim gerçekten bi kaç gündür kafama takmistım neden böyle diye normal olduğunu duymak mutlu etti beni😊
Sevilay23 Mervednr öyle gibi gözüküyor tek yaşayan ben değilmişim demekki normal😊sağlıkla gelsinler insallah🤗
Sevilay23 Demirinannesi1 adrenalin yaşatalim annelerimize diyorlar sanirim😂 normalmiş cevaplar onu gösteriyor şükür 🤗
Esramese Sevilay23 norml norml karnimin sag tarafi yatakhane sol tarafi oyun parki gibi deli gibi gerilip yatiyo tek tarafa komik duruyo