Mrb merkez ataması olduysa artuklu yenişehie olarak geçer mahalle olarak 13 mart rawza yalım buralardan rahatlıkla bulabilirsin ama kiralık biraz yüksek daha uygun istersen diyarbakır yolu üzerinde tokiler war aynı zamanda emniyetin lojmanlarının bir kısmıda orda mardin awm ciwarıda güzel devlet hastanesi diye aratırsan bulursun nur mahallesinde su kesintisi fazla diye biz bakmadk mardinin her yeri bayır aşağı yukarı sokakları düz yol değil o yüzden size öyle gözükmüştür bizde geçen yıl geldiğimizde baya aramıştık yalımı tercih ettik şehir küçük zaten çabuk kawrarsınız