_berivan1404 Merhaba hamişler 🧚🏻♀️🌸 10 haftalık hamileyim gece uyurken nasıl yatmalıyım sağa mı sola mı sırt üstü mü 🙄 cevaplarınızı bekliyorum ❤️
Tamam _berivan1404 nasıl rahat ediyorsanız.Bana doktorum hiç bir uyarıda bulunmadı.Vucut kendini yönlendiriyor.Ama bazı doktorlar ileri haftalarda sola yatmanın faydalı olduğunu söylüyor.Bu benim için geçerli değil.Çünkü sapla doğru uyuyamıyorum kalbim sıkışıyor
sahanem _berivan1404 sırt ustu yatmayi onermiyorlar zaten bir sure sen yatamiyorsun kasiliyorsun ben genelde sola donup yatiyorum en rahat yattigim sekil ama bagzen onada yatamiyorun karninda aci hissetmiyorsan sag sol farketmez
Mucizem00 _berivan1404 suanlık bi sıkıntın Yok canım istediğin gib yat yüz üstü yatma yinede, 20 den sonra sırt üstü yatma soluna yatmaya çalış
Bahar02 _berivan1404 Canım 20. Haftaya kadar istediğin şekilde uyu problem yok 25 ten sonra ya sağına ya soluna uyumalısın
Tamam sahanem vücudumun ağırlığı sola baskı yaptığı için ,kalbim sıkışıyor.Herhangi bir sağlık problemim yok çok şükür.Ben normalde yüzüstü uyurdum.şimdi sağ bazen sırt üstü çok nadir sol (14 haftaya kadar yüzüstü bile yattım sık sık )
MerveNural _berivan1404 doğru olan yatis sekli nasil rahat ediyorsaniz öyledir. Belli bi haftadan sonra istesenizde her sekilde yatamiyorsunuz o zamanda hususi uzanmalaeda sola yatmakta fayda var ama uyku hali almak icin yine nasil rahat ediyorsaniz oyle çünkü bi yerden sonra uyumak bir iskenceye donusebiliyor. Kendinizi kasmayin illa sola yaticam diye omzunuzu curütmeyin 😊
Eceyavuz _berivan1404 bu soruyu doktoruma sorduğumda benimle dalga geçmişti 😂😂 icinde ki bebeği hissedemeyecek derece de küçük 20. Haftana kadar istedigin sekilde yatabilirsin dedi
hllaltas25 _berivan1404 12 haftalık olmak üzereyim yüzüstü yatıyordum hep şu anda öyle yatıyorum karnım çıkmadığı için rahatım şimdilik