Gunesnur_54 Kızlar 36 haftalık hamileyim ellerim ayaklarım çok şişti bebeğime bi zararı olurmu yarın kontrolum var soracam doktoruma ama benim şişkinliğim bebeğe zarar verirmi korkuyorum bide sıcaklarla alakalı bir durumda olabilir mi
MelekAnnesi52 Gunesnur_54 36+4 sabah kalkınca şişlik oluyor bende ama çok normal şişmesi 😄 artık son zamanlar 🙂
Sitionline Gunesnur_54 ben şişlikten artık yere zor basıyorum ellerim kapanmıyor 😊 son iki günüm artık inmez zaten Doğumdan sonra hepsinden kurtulacaz inşallah
Gunesnur_54 Tuzu azalttım ama sanki hiç şişim inmiyor gibi geliyor az bişey ayakta kalsam daha çok şişiyor bide doktor bol yürüyüş diyor ben az bişey ayakta olsam zaten şişiyorum nasıl olacak anlamadım😒