Merhaba şuan 39+0 oldum bugün kontrolüm vardı sabah nst ye girdim 80 e vuran 10 dk 1 gelen sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum. Doktorum hemen alttan muayene etti bebek aşağı düşmemiş ve açıklık yok dedi. Hissettiğim tek şey bebeğin sertleşmesi ama onu takip edince öyle düzenli değil nst de çıktığı gibi. Öğleden sonra tekrar nst çekcez dedi. O zaman sancı yine düzenli ama 60 lar da ben yine hissetmiyorum. Yatış verdi ama birşey yok diye yatmadım. Eve geldim. Şimdi tedirginlik var yine bebek sertleşiyor ama sancı hissetmiyorum şuan da var mı yok mu bilmiyorum 😞 Normal doğum istiyorum ama bu durumda nasıl olur hiç fikrim yok. Böyle bir durum yaşayan var mı?