mervedinc Merhaba hanımlar son ayıma girdim ayaklar davul oldu mübarek 😂 35 haftalığım terliksiz gezemiyorum aslında çok az kilo aldım 6,5 kilo sizde de böyle ayak şişmesi oluyor mu ve neden olurmuş acaba bilen var mı
Tazeannevebebegi mervedinc bnmde öyle şiş canım bende 35+2 yim ama malesef tuzu sıfıra indirip sıvı alımını artırman gerekiyor benimde idrarıma bakıldı ama çok şükür protein yüksek çıkmadı
23Zumra mervedinc benim de asiri bi sekilde sisti bende 14 15 kilo aldim son 37.6 haftaligim aslinda tuzu hayatimda cikardim ama oluyor demeki
Canan13 mervedinc benimkide öyle arı sokmuş gibi şu sıcaklar da iyice çoğaldı ama tava dik ayaklarını fırsat buldukça gercekten ise yarıyor vucudum uz da cok fazla kan oldugu için ayağa giden kan orda birikiyormus öyle dıye okudum tuz da kaynaklı diyorlar buyuklerımız ama 😒
Yigithamzaninannesi Kimisinde normal canım bende öyle normal görüyordum ama değilmiş tansiyonum yüksek çıktı idrar da protein çıktı biraz sen yinede kontrol et tuzlu yeme Tansiyonunu ölç mutlaka yorgunluk uykusuzluk da yapıyor tabi
mervedinc Yigithamzaninannesi tansiyonum çıkmıyor tam tersi düşüyor onun dışında hiçbirşey yok çok şükür ama tuzsuz yemek yiyemiyorum maalesef
mervedinc Yigithamzaninannesi evet ödem sanırım Allahtan sadece ayaklarım da elleri yüzleri burunları şişen varmış
mervedinc Tazeannevebebegi ah keşke tuzsuz yiyebilsem çok denedim hiç almıyor midem su alımım çok ama tuz bir problem
Yigithamzaninannesi mervedinc been mesela 😂😂 Allahtan çok yorulduğum veya çok tuzlu yediğim zaman yüzüm şişiyor genelde sabahları da oluyor ama geçiyor gerçekten çirkin oluyor ya 🙄🙄🙄
mervedinc Tazeannevebebegi Allah yardımcımız olsun cidden kuzenimden biliyorum o da her yeri şişti ama Doğum yapar yapmaz iniyormuş
Sedefne Valla benimde çok şiş ayaklarmi dikende ise yaramıyor artık amuda filan kalıcam yakında inmiyorsa şu da çok içiyorum ama tuzu komple kesemedim ondan galiba
Merveykaya Çok ayakta kalmaktan da şişiyor.ben bir saat gezeyim davul gibi oluyor hemen ayakakkabı sıkıyor
polyanne 32+5im 25. haftadan beri başladı ayaklarım şişmeye şimdi davul oldu 36 numara giyiyordum 39 numara sandaletler küçük geliyo ayağım üstünden taşıyo resmen tansiyon normal idrar tahlili de temiz sıcaklar ayakta kalmak ve bünye ile alakalı sanırım 🙄
mervedinc polyanne bence de 38 giyiyordum şimdi ev terliğim bile sıkıyor koca koca eşimin terlikleri ile rahat ediyorum 😂