Hgelif 24+1 ‘ iz yaklaşık 15. Haftamdan beri bebeğimin sol sağ böbreklerinde mm büyüme var. Anne karnındayken müdehale yapamıyorlar malesef ilk öğrendiğim zaman internetten çok şey okumuştum ve çok üzülmüştüm. Şimdi dua ediyorum ve sabrediyorum. Doktorun etkiside önemli tabikide iyi düşün iyiler sürpriz olsun 🙏🏻 Umarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız evlatlarımızı. Bebek anne karnındayken olabilir şeyler demişti doktorum korkma demişti, doğumdan sonra da düzelebilir demişti. Sabır 🙏🏻 Sende içini ferah tutmaya çalış canım 🙏🏻🤰🏻