Duuyguum Diyelim kaşar yedik ekmek yedik bebeğe hemen geçiyor mu az önce bir post gördüm şunu yediğimde bebeğim hemen tekmeler atıyor bunu yiyorum hareketlenmeye başlıyor yazmışlar bebeğe yenilen şey hemen anında geçiyor mu
Canoglumbenm Duuyguum hemen bebeğe geçtiğini düşünmüyorum. Çünkü yediğimiz herşey saniyelik bir şekilde kana karışmaz bence. Yani öyle düşünüyorum. Yediğimiz şeyler midemize inene kadar onu örgütene kadar zaman geçiyor baya zaten 😂
Deletedmom3 Duuyguum glisemik indeksi yüksek besinler yersen kan şekeri kısa sürede pik yapıyor ve bebek tepki veriyor 😊 dondurma, çikolata, kavun, üzüm gibi
Duuyguum gLycn_ ama doğruluğu da olabilir çünkü çikolata falan yiyip uzan hareketlerini takip et diyorlar
Ozkrs Hayır tabii ki midenin sindirme süresi kana karışma süresi var. Tamamen psikolojik. Hatta ilk hamile kaldığımda çikolata yemediğim halde bana etraftakiler ye git ultrasonda kıpır kıpır olur demişlerdi. Salak gibi yiyip gitmiştim bebem hayet güzel uyuyodu 😂 doktorumdan azar işitmiştim. Açlık tokluk bebek hareketiyle alakalı değilmiş. Öyle demişti
Duuyguum Ozkrs değişkenlik gösteriyor o hareketler bebekten bebeğe bende hiç yemedim hatta dr a dedim çikolata yiyip gelecektim diye seninkine gerek Yok demişti taklalar atıyordu maşallah ama bu yiyip bebeğe hemen geçme durumu tuhafıma gitti biraz
gLycn_ Duuyguum aninda olmuyor canim o ye biraz bekle öyle gel diyor doktorlar seker kana cabuk karisir diger yazilan seylere göre sadece
Elena4 Duuyguum bende dondurma yiyince hemen hareketleniyor mesela. Bence geçiyor çunku doktorlar bile bazen ultrasonda az hareket edince meyve suyu iç yarım saat sonra gel diyor
Duuyguum Elena4 eveet az önce de yazdım hareket etsin diye çikolata ye uzan hareketlerini kontrol et diyorlar ama şeker oranı yüksek besinler kana daha hızlı geçiyormuş diğerlerine göre
GuelGltkn Duuyguum kan sekeriyle alakali canim mesela tatli seyler ve meyve sulari kana daha cabuk gecer ve kan sekeri hizli yükselir ondan bebek daha hareketli olur. benim dontorum kontrollere gelmeden önce biraz meyve suyu ic falan der bebek oynasin diye 😊
Ftmemne Duuyguum özellikle tatlı geçiyor. Öyle olmazsa doktorlar tatlı ye gel diye yollamazlar 😂 beni 16.haftada cinsiyet için çağırdı, gittiğimde hareket etmiyordu bebek, çikolata ye gel dedi yafım saat sonra, yedim gittim kıpır kıpırdı
Heisenberg Duuyguum Yediğimiz şeylerin besin değerleri (protein, yağ, karbonhidrat vs) kana hemen geçmez sindirim süresi vardır ince bağırsaktan emilene kadar ancak ağzımıza lokma aldığımız andan itibaren kan şekeri yükselişe geçiyor bu sebepten bebekte hareketlenme görülebilir🤗