Gamze1995 Merhaba güzel anneler bebeğimi hissetmeyi çok istiyorum.17 haftalık hamileyim.Özellikle sizler hangi pozisyonda ilken daha hissediliyor diye sormak istiyorum gözlemlediğiniz pozisyonlarınız varsa paylaşırsanız sevinirm💕🌸
Cansu_6167 Gamze1995 benim ilk hamileligim 22 hafta da hissetmistim ama diyorlar ki çikolata tatlı yemek daha çok hissettirir.
BurcuMasal Tatlı yediğimde ,Yemek yediğimde ve sol yanıma yattığımda hareketlerini daha fazla hissediyorum ama ben 20.haftadan önce hissedememiştim ilk hamileliğim umarım siz hissedersiniz bir an önce
ipekgkk Bende 19haftaligim ama hala bisey hissedemedim sadece iki kere sol alt tarafimda segirme gibi çekilme hissettim daha bişey yok heyecanla hissedeceğim anı bekliyorum 😊😍