Bendede oluyor doktoruma söyledim normal yakancı dogum kasılmaları dedi. Ama burda geçen bir arkadaş hafife almayın asla 28. Haftama kadar dayandım Doktora gidince sancısının ve açılmasının olduğunu yatış verdiğini yazmıştı. Bende 23 haftalığım top gibi toplanıyor göbeğime 🤷🏻♀️ Rabbim korusun inşallah korktuklarımıza uğratmasın🤲🏻