Gizem5334 canım ilk 3 ay bulantın olursa veya düşük tehlikesi vs varsa kötü.4-5-6.aylar güzel hakikaten hamileliğin bal ayı dedikleri kadar var.Son 3 ay maalesef epey ağırlaşıyorsun.Yaz aylarına gelince hele iş epey zorlaşıyor.Biraz yürüyeyim nefes nefese kalıyorum.Cayır cayır yanıyorum özellikle el ve ayaklar.Midem ekşiyor,ağzıma geliyor.Uykusuzluk başlıyor.Her daim çişin oluyor gibi bir his.Daha da saymayayım.🙈Fakat bebek hareketleri hat safhada tabi kavuşmaya da yaklaşıyorsun.Bunlar güzel.🤗Sağ Salim geçsin de bir şekilde katlanılıyor.🙏🏻