Amasya05 bir çok kişi şeker yüklemesi zararlı diyo ama değil canım. Benim doktorum doçent perinatolog ve akrabam kendisi bana önerdi ve iyiki yaptırmışım şekerim çıktı 3 günlük diyet uyguladım yarın tekrar yaptırıcam bakalım sonuç ne çıkacak. Eğer doktorun gerek gördüyse çekinmeden yaptırabilirsin allah korusun ileride sorun olursa çözümü daha zor olabilir. En başta önlem almak en güzeli