Prensesgeliyor Kizlar sol bacagimda şiddetli ağrı var acaba pihtilasmaylami ilgili 3. Ayimdan beri coraspin hap kullanıyorum şuan 23 haftalgm pihtilasmadanmi yoksa magnezyum kalsiyum ekskligindenmi ağrı yaşıyorum yaşayan varsa bilgi vereblrmi
Deletedmom0032 Prensesgeliyor her ikiside olabilir bence doktoruna danış. Ben sade soda içiyorum içtiğim zamanlarda bacağım okadsr ağrımıyor dene istersen
[silindi] Prensesgeliyor Prensesgeliyor bende 23 haftalığım iki gündür sol bacağım kramp ağrısı gibi fakat hiç geçmeyen bir ağrı var doktor aldırmıştı magnezyum, vitamin falan evde varda onemseyip kullanmıyordum şimdi başladım ağrıyınca
Deletedmom0032 Prensesgeliyor korkma benim bildiğim pıhtılaşma olunca yer yer morlukta oluyor . Birde kaçıncı haftadasın. Sola yatmaya çalıştığı. İçinde altta kalıp uyuşuyor da olabilir. Ben ilk çocuk oldupu için tedirgin uyuyorum ona da bağlıyorum çünkü yüz üstü uyurdum ve baya yayılırdım zavallı kocam hep yatağın ucunda uyurdu. Şimdi soluma kıvrılıyorum bacağım ondan uyuşuyorda olabilir. Düşün bakalım belki senin de bu yüzdendir