PrenssAnnesiiii Kızlar aranızda ayağı çok şişip sorun çıkan oldumu doktora sorunca tahlil vs falan yaptımı bi sorun çıktımı çok korkuyorm ayaklrm berbat 32haftalığım ?
Mutsuzmusunuz PrenssAnnesiiii selam canım benim de öyleydi geçen hafta yaptırdım 36 haftalıktım bi sıkıntı çıkmadı Allah’ın izniyle sende de çıkmaz hiçbişey korkma
HulyA60 PrenssAnnesiiii valla benimde yeni yeni şişmeye başladı canım 36 haftalığım ellerim ayaklarım ödem diyolar ama normalmiş 😔
ZeynebFuad Son haftalarda oluyor qaliba bir bilgim yok canim. Hamilelyin onceki aylarindayimda. InsAllah salikla kucaginiza alin😍🙌🏻♥️