Neseztrk Iyi aksamlar hamişler 👋🏻 28 haftaligiz memlekete gitmek icin ucagi tercih ettik sure kisaligindan dolayi ama bu haftalarda sıkntılı mı olur acaba yapan var mı ucak yolculugu 🤔🤔
Gizemta Neseztrk ben 31 haftalık hamileyim doktordan rapor alarak seyehat ettim.. thy 28 haftadan sonrası için doktor raporunu zorunlu tutuyor oda maksimum 7 günlük yoksa gittiğin yerden tekrar rapor alman gerekir..
Ceylannn Neseztrk 24 . haftaya gireceğim ve ayda en az iki kez uçakla seyahat ediyorum henüz bir sorun yaşamadım çok şükür 🙏🌸
Nur95 Doktoruna sormalın bence cünkü ben hamile olduğumu oğrendiğimden beri 10 u geçmiştir sürekli uçak seyahatinde bulundum tabı doktorumun bilgisi dahilinde fakat bana 26 hqftadan sonra doktor izinli bineceğimi soyledi
Askkokuluyavrum Neseztrk genelde sorun olmuyor ama havayolları sizden rapor isteyebilir bize gebe okulunda riskli dediler plasenta ayrılıyormuş falan ama bence doktorunuzla bi görüşün derim
Neseztrk Haftaya doktor kontrolumuz bi sıkntmz yok gibi duruyor su an🙏🏻 bakalm doktorumuz ne dicek tabi ki danismak lazim yine de.