herkeze merhabalar. 35 haftalik hamileyim. en son iki hafta once idrar tahlili verdim. son verdigime epitwl degerim 17 ydi. bugun yaptirdim ve 90 cikti. az once baktim sonuclarima.gec olmasa doktoruma gidicektim fakat bu saatte olmadigi icin gidemiyorum. kontrolumde cuma gunu.uzun lafin kisasi sonuclari benm givi olan varmi. cok endiseliyim. warsa paylasirsaniz cok sewinirim.❤