Minee45 10 haftalık hamileyim. Hiçbir sıkıntı tehlikem yok çok şükür. Denize girebilir miyim sizce. Doktorada sorucam da yarına kadar dayanamadım. Aranızda denize giren oldumu gebeyken?
SevalK Minee45 ben ramazan bayramında girdim çok şükür bir sıkıntım yok hatta tekrar gitmek istiyorum denize girmeden duramam😂 24 haftalıktım o zaman
espalp Minee45 26.haftadayım denize giriyorum. Doktorum çok faydalı olduğunu söyledi. Sadece sakın ıslak mayo bikini ile oturma hemen değiştir 🙏🏻 Mantar ya da enfeksiyon olmasın diye 🙏🏻
Bsyldrmdlk Minee45 30+1 deyim pazartesi günü gittim denize hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür 🤲🏻 Hatta akşam bebeğim kıpır kıpırdı 🤭
Minee45 SevalK SevalK bende bu yaz güzel bir tatil hayali kurarken bebişim çıkıp geldi 😊 ilk gebelik olduğundan korkuyordum mikrop kaparım diye.
Feminel16 Minee45 15. Haftamda girmiştim doktoruma sorup öyle girdim bir sıkıntı olmadı hatta vücudun falan rahatlıyor ama bikini yada mayonu ıslak bırakma sana tavsiyem
[silindi] Bende 10 haftalığım canım Pazar gidicez doktoruma sordum bugün risk olmadığı için gidebilirsin dedi hatta d vitamini alırsın güneşlen bolca dedi :) sadece çıktığın da mayoyla uzun süre kalma enfeksiyon açısından