Bebegiiim valla canım benim karaciğer enzimlerim yükselmişti bi ara o zaman ilaç kullanmayı kestim . Hiç vitamin falan da kullanmıyorum.bebek kilo alsın diye de uğraşmıyorum ama alıyor maşallah:) hergun 2 tane haşlanmış yumurta yiyorum beyaz peynir sade soda ve ev yoğurdu. Bunları hergun düzenli yiyorum . Çok şükür bebeğim çok iyi durumda