Hanımlar iyi akşamlar daha önce post açmıştım yüzümden lazere gidiyorum hamile olunca bıraktım ama tüylerim rahatsız ediyor diye herkes ağda önermişti gidip yaptırdım çok acımadı ama cildin o kadar sivilcelendi ki sormayın ergenlikte olmadi bu alnım çenem kötü bir durumda önereceğiniz birşey var mı ?