Buketterzioglu eşime ameliyat onerilmedi sperm sayisi normal aslinda ama hareketsiz. Hareketi arttiracak ilac verdi dr onu kullanacak bu surede yani biraz bile artsa normal yolla bile olmasa da tup bebekte isimizi kolaylastirir diye dusunuyorum, kalitesi vs.artar. Bugun 42.gun hala regl olmadim, doktor dokturucu verdi insallah bakalim. Regl oldugumda gerekli tahlilleri yapacaklar regli olmayi bekliyorum, zaten ben de de herhangi bir problem cikarsa hic vakit kaybetmeden tup bebege basvurmak istiyorum ama maliyet acisindan da biraz kendimizi toparlamak lazim... Yani karisik donemler ama Allah yar ve yardimcimiz olsun🙏🏻 Dilerim ki sen, ben ve isteyen tum kadinlar annelik duygusunu tadabilsin, amin 🌸