Merhaba kızlar dünden beri bir krizdir gidiyor 🤣 Esimin tahlil sonuclarini paylasmistim ama bir de ne goreyim her sey ayan beyan ortada kaldirana kadar canim cikti siz siz olun valla bir hisimla fln foto atacaksaniz cok dikkatli olun 😅 doktorda bugun bir seyler soyledi. Esimin ileri hareketli spermi 0 , hareketli spermi 5, %95 hareketsizlik var. Doktor dedi normal yolla hamile kalma sansiniz cok dusuk, tup bebek icin erkek interfilite diye rapor cikardi. Esim 34 ben 30 yasindayim ben de de polikistik over var regl olmam bekleniyor detayli incelemelerin yapilabilmesi icin. Bir suru arkadas dun yardimci oldu sağolsun ama ne kadar cok bilgi o kadar cok moral oldugu icin tekrar bir post acmak istedim. Simdiden herkese cok tesekkurler. 🙋🏼♀️