Zelnuray bende aynu günde doğum yaptım canım mecburiyetten korkma seninkinin kılosu cok cok iyi ben 2370 gram doğurdum ama kıloya göre değil bebeğin hareketlerine göre bi problem aksılık yoksa kuveze almıyorlar benim bebeğimi almadilar o kadar zayıf oldugu halde seninkinide alcaklarını zannetmiyorum. Zaten 37. Haftadan sonraki doğumlar erken doğum olarakta sayılmıyor korkma bebeğine odaklan ona kavusmayı bekle 🥰