Merhaba kızlar aynı sorun bende de var oturarak çalışıyorum 36.haftadayım oturdukça özellikle göbeğimin sol tarafında ağrı hissediyorum aynı eziliyor sanki etim ovalama başladıkça ağrı geçiriyor bırakınca gene acıyor oturduğum için 10 saat ona bağlıyorum