defnefunda slm arkadaşlar emzik ve biberon nasıl yıkanır ayrıca hastanr çantama emzikte koysam mı acaba ??
Sengulkrgz defnefunda kaynatmak degilde kaynamis suyun icine biraz sirke biraz karbonat atip sanirim o sekilde bir 5 10 dk bekletip sonra cikartirim diye dusunuyorum.
Alarasel defnefunda koymalısın emzik tercih meselesi aslnda o. Bn kaynattım 8 dk falan biberon emzik saklama kapları vs o şekld eyaptm çalkaladm koydm
lilamom defnefunda 5 dakika kaynatin yaziyordu her yerde 5 dkka kaynattim bende sonrasi icinde biberon emzik temizleyici aldim
Esramese defnefunda iclerinde kullnma kulavuzu var cogunda urunun bilgisi vr ona uy daha iyi bana kaynat 5 10 dk suda dediler klavuzda kaynamis suda 5dk beklet diyo eriyebilirdi anlican aksamda corba niyetine yerdik artk
Alarasel Tazegelin12 tam olark hatırlamıyrm onu ama gene yıkıcam yani bi sudan geçircm az zmn kala yapmk alzm 15 20 gün kala en idealdr. Bnm daha var
Tazegelin12 Alarasel Benimde normalde 1 bucuk ayim var ama erken dogum riskimde var yapsammi acaba dedim 🤷♀️
melolevo Canım ilk aldıysan mutlaka kaynat emzik dahil. ben evde kullandığımda kaynatmıyordum . Kaynar suyla yıkıyordum o kadar. Ama dışarıda kullanmış isem kaynatıyordum