Acikgoz0123 Kızlar 4+3 hamileyim ve şu anda sanırım gaz sancısı cekiyorum ve biraz korkuyorum çünkü karnıma sanci yapıyor ne yapmaliyim
Sadiyy35 Acikgoz0123 valla pekte bişey yapılmıyor o acıya soda falan iç ılık duş al rahatlatır biraz dolaş evde