Yamanoz Merhaba anneler ve anne adayları planlı sezaryenle pazartesi günü 24.haziranda saat 11.30 da kızım sağ Salim dünyaya geldi şükür... Allah herkese hayırlı doğumlu nasip etsin iyi akşamlar... Sorular varsa cvplayabilirim. 2. Gebelik bu arada...
GulsahMulayim Yamanoz gözünüz Aydın, Rabbim Güzel ve Uzun Ömürler Versin inşAllah. Birsey sormak istiyorum. Genel Anestezi mi ? Birde çok ağrı oluyor mu Sonrasında.
Yamanoz GulsahMulayim evet ben özellikle genel anestezi istedim ameliyat odasına girdiğimde saat 11 20 idi doktorum geldi konuştu benimle sonrasında saat 12 de odamdaydim kızım iyi mi diye soruyordum ben hemen ayaklandim hemen ayildim çok memnunum...