fadimdurmus valla bende sen gibiydim evlenmeden önce diyordum ben cok üşengecim nasıl yapıcam böyle yemekti temizlikti vs diyordum evlendim hiç korktugum gibi olmadı hamileliğimde 4 ayı cok zor geçirdim ben napıcam napıcam hep yatıyorum diyordum aynı sen gibi sonra aynı sana dediğim gibi aman ya dedim ben niye stres yapıyorum ki canım yatmak istiyorsa yat kalkmak istiyosan kalk istahın varsa ye(tabı cok istahlı olmadıgımdan bu konudaki rahatlıgım😂) sonra kendimi psikolojikmen sıkmayınca rahatladım yatmak istemedikce uykum geliyordu sonra zamanla düzeldi arada tabı zaman zaman uyumak istiyorum bazen de cok enerjik oluyorum cok şükür💙💙 sende hiç sıkma kendini demek ki vucudun uyumak istiyo, rahatlamana sevindim canımmm ❤️❤️❤️