lilamom Giizem55 32 haftaligiz hazirliklar bitti sukur besigi bizim odaya kurmamiz kaldi sadece oturdum kizi bekliyorum artik sicaklara dayanmaya calisiyorum 😥
Sengulkrgz Giizem55 Bebek eksiginde sadece emzik kaldi...Benim eksigim ise depend bez kaldi 🤗 bugun gittim doktora fakat sezeryan olma durumum var 2 hafta sonra tekrar gidecegiz netlesmesi icin
Sumeyraerva 32+1 haftaligim ikinci kizim oldugu icin herseyi hazir sadece kendim icin bi kac eksigim var o kadar bolbol dinleniyorum cok yoruluyorum bide bu aralar kansizlikla savasiyorum ama guzel geciyoo
Giizem55 Sumeyraerva çok sıcak sıcak olduğu için aydı bir yorgunluk yapıyor 🙈 ben hapı bırakalı 3 ay oluyor şeker sorunu yoksa kesinlikle keçi boynuzu pekmezi öneriyorum ☺️
UmmuHalide Sumeyraerva 32. Haftadayım benim kanım da 8. Size kan mı verdiler serumla demir mi verdiler?
Zynpnisa Giizem55 evet yıkadım yıkayıp utuledigim gün hastanelik oldum çok şükür daha gelmiyor heralde yani öyle ümit ediyoruz daha 30 haftalık ☹️😬
Giizem55 Krvn53 bende bu hafta yıkamayı düşünüyorum hem dalan granür sabun aldım hem uni baby deterjan yumuşatıcı sanırım bu ilk giyeceklerini sabunla yıkıycam, anne yanı beşik aldım odası da haftaya gelcek onu montessori aldım ☺️
Sumeyraerva Giizem55 21 agustos olarak gorunuyo ama sezeryan olacagim icin galiba kurban bayramindan once olacak Pekmez hic ama hic seven biri degilim zorla tuketmeye calisiyorum onun disinda kan takviyesi felanda yaptirdim dun bakalim ne olacak insallah biraz duzelirde ameliyat rahat gecer
kevsergoktas Giizem55 keçi boynuzu nektarı candır kesinlikle katılıyorum sıcaklarda çok yakıyo ama 🔥🔥
Giizem55 Zynpnisa kuzumm gelmesin daha az daha sabır 🙏🏻 Aslında kendimizi yormamamızda lazım ama normal Doğum için bol yürüyüş lazım napcan bilemedim 🤔☺️
Krvn53 Giizem55 hayırlı olsun canım benm benm eşinde hacı şakir almış iyimi sizce bide bebek bakım ürünleri uni baby mi aldn
Giizem55 Sumeyraerva inşallah Rabbim hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻 Bende sevmem ama Tahinle bağımlılık yaptı ☺️ Ama kan takviyesi olduğuna göre baya düşükmüş umarım o zamana kadar yükselmiş olur
Giizem55 Sengulkrgz bana henüz Doğumun ne olacağını söylemedi dr um 38. Haftada çatı muanesi yapıyormuş 🙈 ben aldım orta boyunu umarım olur Doğumdan sonra
Sumeyraerva Giizem55 7.2 e kadar dusmustu ilk kizimda da boyleydi ondada dogumdan sonra iki unite kan almistim bunda simdiden basladim kan almaya kaldirmiyo bunyem bu siralar tansiyonumu etkiliyo doktora gore tansiyonumun dusuklugu onemli degilmis ama ne bilim cok dusunce korkuyo insan
Sengulkrgz Giizem55 yaa benimde bel fitigim var o yuzden doktor normal istemedi hatta oglen post acmistim...normalde dogum pozisyonunu vs almis nasip ya saglikli dogsunlarda
lilamom Giizem55 yaninda yardim etcek biri yoksa yap bence artik agirlastikca zor oluyo cunku malum bide sicaklar ben gecen hafta yaptim 3 gun surdu mahvoldu belim o zaman bide bu kadar agir degildim😂