Nur19 canım benim annem nişanlıyken romatizması kalbine vurmuş ve abimi normal bir şekilde doğum yapmış ama 2 sene sonra ben sezeryan olmuşum.. Gerçi ben de normal olacakmışım ama bağırsak yapışmam olmuş, annemin kordonunu koparmışım falan ondan sezeryan olmuş yani.. Yineden de doktora danışın.. Benden 2 sene falan sonra da kalp kapakçığı ameliyatı geçirdi annem.. Ameliyat olduğu için artık çocuk yasak demişler bir tane minik meleğimiz olacaktı ancak annem ölümle burun burunaydı mecbur aldılar meleğimizi.. Kesinlikle doktorunuza danışın ama ben inanıyorum yapabileceğinize inşaAllah ❤️