makbule17 bana özelde perinatolog son model cihazla 12. hafta erkek dedi.14. hafta kendi doktorum yine özel ve en az 30 yıllık doktor erkek dedi.Fakat asla kesin değil, bu haftalardaki tahminler %60-70 civarı diye de belirttiler.Nitekim 16-17. haftalar kız olduğu anlaşıldı.Bunları bilerek gidip gitmeme kararı sana kalmış canım bir şey diyemem ama yanılma payının da %30-40 civarı olduğunu bil.Bebek henüz küçük ve cinsel organ da tam oturmamış oluyor.