Bugün 6+2 olduk. Bu sabah ilk ciddi bulantımı geçirdim öğüre öğüre midem topak oldu. Korktuğum başıma gelecek demek ki 😕 Dün de belim ağrıyordu bugün sabah normal akıntım uçuuk pembe geldi öğleden sonra da bi kere oldu ama ikisi beraber tırnak üstünü doldurmaz. Diğer gebeliğimde de olmuştu o yüzden şok olmadım. Yine de stres oldum. Az önce de lavoboya gittiğimde önceden koyduğum peçetemdeki akıntım uçuk kahve rengindeydi ama yine çoook az. Ama bel ağrım devam ediyor. Kendimi iş yerinde iki gündür biraz fazla yordum mecburen. Ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Böyle durumlar yaşayanınız var mı? Allah bebişlerimizi korusun bizlere bağışlasın kızlar 🙏💜