Eses canım 3 ana 2 ara öğün olmak üzere az ama sık beslenmelisin. Tam buğday ekmeği ama her tam buğday değil. Çoğunda beyaz un var. En iyisi halk ekmeğinki her ekmeği ölçtüm ve sonunda şekeri yükseltmeyeni buldum. Tabiki bir dilim bir öğünde yeterli. Tokta olsanız ara öğün yemelisin örn, ceviz, fındık badem, yoğurt gibi şeyler ama kavrulmamış olmalı kuruyemiş kavrulmuşu şekeri çıkartır. Şekerinizi ölçtüğünüzü düşünüyorum eğer ölçmüyorsanız ve diyetle hala kilo alıyorsanız kontrol edilemeyen bir şekeriniz vardırve ins kullanöanız gerekir. Şekeri ciddi takip etmek lazım diyet yapıyorum bişey olmaz normal kilo almam demeyin normal değil çünkü. Asla v asla simit yemeyin nitekim çeyrek simit şekeri 200 ün üzerine çıkartmayı başarır emin olun bir dilim pastadan fazladır susamdaki şeker 🙂) sağlıcakla kalın. Sevgler...