Ben 40 hafta 1 günlüğüm doktorum pazartesiye kadar mühdet verdi eğer gelmese yatış yapacak ama hiç açılmam yok suni sancıyı deneyecek aslında 2cm vardı şimdiye kadar bugün gittim olanda iyce küçülmş varla yok arası gibi bişey dedi ama hiç açıklık yokken suni sancının etki etmeside zor dedi. Bende boşu boşuna sancı çekip sonrasında sezeryan demelerinden korkuyoruum herkesde diyor açıklığın yoksa etki etmez boşuna ağrı çekme gir sezeryana sezeryan daha rahat diyolar sizce ne yapmalıyım hiç açıklığı yokken suni sancı alıp doğuran oldumu??