Hiratrkd Bugun muaynem vardı 39. Haftadasın dedı dr um 8 temmuz son tarıhmıs bı hafta 10 gun ıcınde kendı sancım olmazsa sunıyle alcaz 8 ınde dedı bol bol yuru kendı sancın olsun dıye dedı baska ne yapabılırım daha kanala da ınmemıs sadece kafası asada
murdumaski Hiratrkd bende bu konuyu çok araştırdım hazırlık olsun diye . 35. Haftadan sonra hergün 1 hurma yenmesi doğumu kolaylaştıracağına ve normal doğuma yol çizgiğini okumuştum öyle dıyordu
Kbra42 Hiratrkd benimde 38+5 Dr bir an önce gelsin diyor bebeğim biraz iri 40 haftayı bulmasa iyi olacak 😁hergun 5-7 tane hurma yiyorum 2-3 bardak ahududu yaprağı çayı içiyorum. Duş alırken gobegime ve belime msj yapıyorum bı de pilates topunda hareketler yapiyorm 😁ama henüz ne sancı ne açılma var 😟🙄 daha napcam bilmiyorum
Hiratrkd Bu arada kızımı son tarıhınde sunı sancıyla dogurdm 9 saatte braz zor gectı bu ıkıncı gebelıgım bundada oyle olsun ıstemıyorum 😔