Busimss ya bekleyince insan psikolojik belirti yaşıyor tabi ayırt edemiyorum puan gerçek miydi çünkü beş altı ay hep belirti yaşadım 🤷🏻♀️ Ama adetime dört gün kala kan verdim ve negatif çıktı o yüzden ümidim yoktu adet günümde hamile olduğumu öğrendim o yüzden bekleyin derim çok zor biliyorum ama . Ve ben 25 26 günde bi adet oluyorum o yüzden de erken öğrenmem imkansız gibi olabilir ama insan hep bi Ümit diyo işte ama onca ay üzüldüm kavuşunca hepsi geçiyo hatta kzııyorum kendime neden yıprattık kendimi diye o yüzden pozitif olum umarım hayırlısıyla sağlıkla sizde bebeğinize kavuşursunuz 😌